20241020_164344.jpg
Vintern närmar sig, blev nya mattor, lager och drivaxlar. Passade även på att montera en 2 växlad låda från ockelbo trioman. Plus lite annan översyn, tanken är att sladda lite spår i vinter Höstpyssel
Höstpyssel
Vintern närmar sig, blev nya mattor, lager och drivaxlar. Passade även på att montera en 2 växlad låda från ockelbo trioman. Plus lite annan översyn, tanken är att sladda lite spår i vinter
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Re: Höstpyssel
Så jäkla cool
Är skidan och skiddämparna original?
Vilken Trioman-årsmodell tog du växellåda ifrån?
Är skidan och skiddämparna original?
Vilken Trioman-årsmodell tog du växellåda ifrån?
Sitter en dämpare Orginal, är Rusch s egen konstruktion. Funkar sådär men ser ju coolt ut från en 78a, hade den över från en ja skrota, drivaxlar och drev från en Grizzly 79a. Triomans axlar fick fel cc mått
Fick luta lådan framåt för att de skulle fungera
Okej, så det är en egen vidareutveckling av Rusch egen lösning.
Jag gjorde en egen Rusch-variant till min Trioman när jag monterade plastskida på den.
Och en ILO har du i den, vad är det för storlek på motorn?
I min Trioman så sitter det en ILO 400cc, och jäklar vad fin gång det är i motorn.
Jag gjorde en egen Rusch-variant till min Trioman när jag monterade plastskida på den.
Och en ILO har du i den, vad är det för storlek på motorn?
I min Trioman så sitter det en ILO 400cc, och jäklar vad fin gång det är i motorn.
Snyggt! Funkar det att backa med den? Äääälskar jlo, så himla härligt ljud i dom den här har den äldre 440in som byggdes 1969-70, låter stort å den är enorm men ger typ 26hk vad jag förstått. Har jlo 440-3 i röd ruschen, går som fan