Här finns istort sett allt till yamahaskotrar från 1969 och framåt. Varenda liten skruv verkar finnas. Priserna verkar ok med.
http://www.dirtcheapsnow.com/
Länkar till företag som säljer delar till retroskoter
Re: Länkar till företag som säljer delar till retroskoter
Har aldrig ägt en snöskoter i hela mitt liv förut. Men nu har jag en Yamaha sw 440 -73.
Någon som vet var man hittar Kawasakidelar, nytt eller begagnat, både motor och chassi-delar
Vart tar det vita vägen när snön smälter ???
Kawasaki Intruder 440 -79
Polaris Trail/Storm SKS -88
Ockelbo 6000 SE -84
Kawasaki Intruder 440 -79
Polaris Trail/Storm SKS -88
Ockelbo 6000 SE -84
Hej. Då torosionsfjädrarna bak på min Aktiv Gul-77 gått av fick jag tips om Rånäs fjäder, en svenskt tillverkare av fjäderstål.
De har en produkt i platt fjäderstål som man använder för att hålla ihop kragar på SJpallar. Skulle visst gå att använda efter att man kapat dem till rätt längd...
Kostar ca. 100:-/ st.
Dock hittade jag fjäderstål hos farsan just innan jag lade beställning hos Rånäs, så nu har jag satt gubben som är nypensionerad på att greja då jobbabstinensen sätter in
De har en produkt i platt fjäderstål som man använder för att hålla ihop kragar på SJpallar. Skulle visst gå att använda efter att man kapat dem till rätt längd...
Kostar ca. 100:-/ st.
Dock hittade jag fjäderstål hos farsan just innan jag lade beställning hos Rånäs, så nu har jag satt gubben som är nypensionerad på att greja då jobbabstinensen sätter in
Nån som vet vem som säljer delar till Bigfoot,bussningen til nskidan den i fjädringen...
BIGFOOT.Lynx 20, Yeti, Commander
-
Någon som vet vart man kan få tag i grejjer till john deere spitfire 340? Skulle ha behövt hela baklyset och bromshantaget samt fäste?